• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Przykłady innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii.

Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. Jakim sposobem się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zwykle mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą mieć również funkcję wspierania sprzedaży – czasami są w stanie nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas dobrze jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usługach. Oprócz tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już często się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.

1. Dowiedz się więcej

2. Kliknij dla szczegółów

3. Dowiedz się więcej

4. Zobacz stronę

5. Tutaj Sztuka tworzenia ręcznie robionych kartek okolicznościowych.

Categories: Blog

Comments are closed.